Зміни до інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області повідомляє, що з 22.12.2020 року набрав чинності наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11.11.2020 № 2593 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04.12.2020 за №1214/35497), яким внесено зміни до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом МОЗ України від 13.11.2004 № 455 (далі - Інструкція № 455) та Порядку надання первинної медичної допомоги, затвердженого наказом МОЗ України від 19.03.2018.
Даним наказом з Інструкції № 455 виключено п.1.9, яким було передбачено, що листок непрацездатності (довідку) в амбулаторно-поліклінічних закладах видає лікуючий лікар (фельдшер) переважно за місцем проживання чи роботи. Відтепер відсутня й вимога щодо надання заяви-клопотання, погодженої з головним лікарем або його заступником, засвідченої підписом і круглою печаткою лікувально-профілактичного закладу, за наявності якої видаються документи, що засвідчують тимчасову непрацездатність, якщо особа обрала лікуючого лікаря і лікувально-профілактичний заклад не за місцем проживання чи роботи.
Також згідно зі змінами, внесеними до п.2.2 Інструкції № 455, лікуючим лікарям в амбулаторно-поліклінічних закладах надано право особисто продовжувати листки непрацездатності, залежно від тяжкості захворювання, до 15 календарних днів.
На період проведення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), а також локалізацією та ліквідацією її спалахів та епідемій в Україні, лікуючий лікар в амбулаторно-поліклінічних закладах може видавати листок непрацездатності особисто на строк, необхідний для лікування пацієнтів з коронавірусною хворобою (COVID-19) та/або завершення самоізоляції пацієнтом у відповідності до галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я.