НОВОПРАЗЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА

Кіровоградська область, Олександрійський район

До уваги отримувачів соціальних виплат

Дата: 09.04.2020 11:37
Кількість переглядів: 514

Фото без опису

На обліку в управлінні соціального захисту населення Олександрійської райдержадміністрації перебуває 2234 одержувачів державних соціальних допомог, 2608 одержувачів по субсидії, 1524 одержувачів пільг та 571 одержувачів щорічної допомоги до 5 травня.

З метою забезпечення своєчасної та в повному обсязі виплати державних соціальних допомог, пільг населенню в управлінні організована щоденна робота. У зв'язку з необхідністю безперервного забезпечення процесу призначення/перерахунку та виплати будь яких видів соціальної підтримки всі працівники управління соціального захисту населення працюють у посиленому режимі.

На сьогоднішній день своєчасно розпочата виплата всіх видів державних соціальних допомог, субсидій, пільг та щорічної допомоги до 5 травня за квітень 2020 року.

Одночасно доводимо до відома, що тим сім'ям, у яких закінчився термін призначення державних соціальних допомог, їх виплата буде продовжена автоматично.

Так, Законом України від 30.03.2020 року №540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» на період здійснення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, врегульовано, зокрема, питання продовження строку виплати державної соціальної допомоги, особам яким вона була призначена раніше:

малозабезпеченим сім'ям без подання необхідних документів, з подальшим проведенням перерахунку розміру виплаченої державної соціальної допомоги на підставі заяви та необхідних документів, поданих після закінчення терміну дії зазначених заходів;

сім'ям з дітьми протягом встановленого періоду здійснення заходів та один місяць після дати його завершення;

особам з інвалідністю з дитинства або на дітей з інвалідністю, а також особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у випадку пропуску строку переогляду МСЕК та ЛКК про встановлення інвалідності, з подальшим проведенням перерахунку розміру виплаченої державної соціальної допомоги / пенсії на підставі заяви та результатів переогляду особи з інвалідністю або дитини з інвалідністю.

Крім того, Законом передбачено продовження виплати внутрішньо переміщеним особам соціальних виплат (пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, субсидій та пільг за рахунок коштів державного бюджету та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування), призначених до періоду встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов'язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).

Тому звертатись до управління соціального захисту населення та подавати будь-які документи не потрібно.

Вся необхідна робота буде проведена працівниками управління соціального захисту населення самостійно.

По справах, де закінчився термін виплати державних допомог, на період дії карантинних заходів, виплата допомог буде проведена щомісячно у розмірах, що були призначені станом на лютий 2020 року, а після завершення карантинних обмежень проведено перерахунок на підставі заяв та необхідних документів.

Виплата державних соціальних допомог буде проведена у визначені законодавством терміни!

При виникненні питань соціального захисту населення рекомендуємо звертатися на телефон гарячої лінії  0950315354; 0678293005.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь