Які документи потрібні для взяття на облік у центрі зайнятості?
Для постановки на облік в центрі зайнятості особи, які шукають роботу, пред'являють паспорт громадянина України або інший документ, що засвідчує особу і підтверджує громадянство України; довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті).
Іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають в Україні, пред'являють посвідчення на проживання або посвідчення біженця або особи, яка потребує додаткового захисту або якій надано тимчасовий захист.
Особи інформують фахівця служби зайнятості про освіту, досвід роботи, зайнятість або перебування в трудових відносинах. Людина з інвалідністю, яка не досягла пенсійного віку і отримує пенсію по інвалідності або державну соціальну допомогу, подає копію довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією і, при наявності, пред'являє індивідуальну програму реабілітації.
Особи, які не пред'явили зазначені документи, мають право на отримання інформації про послуги, що надаються центром зайнятості.
Особі, яка подала зазначені документи, кар'єрний радник буде забезпечувати його супровід і організацію надання послуг.